Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postin ja Matkahuollon toimitusvaihtoehtoja. Tuotteet pyritään lähettämään 1-3 arkipäivän aikana mutta huomaattehan että valitsemallasi toimitustavalla on eri toimitusajat.
Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saatte saapumisilmoituksen sähköpostilla, tekstiviestinä tai postitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Näiden lisäksi voit noutaa tilauksesi toimipisteestämme tai kilpailupaikalta.

Toimituskulut
Toimituskulut lisätään tilaukseen mukaan valitsemallasi tavalla. Kustannukset päivittyvät tilauksen mukaan.

Hintaesimerkkejä:

Posti Economy
Vähimmäiskoko: 25 cm x 15 cm x 3,0 cm Vähimmäispaino: 250 g
Enimmäiskoko: 120 cm x 60 cm x 60 cm (0,43m3) Enimmäispaino: 35 kg/paketti
Hinta: 7,45 euroa (alv 0%)

Posti SmartPost
Max koko 60x36x60cm / 35kg: 7,45 euroa (alv 0%)

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. 

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan seuraavan 1-3 arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. 

Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta teemu.anttila ät iame.fi Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja uuden veroinen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti rahdintoimittajat huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus lähetyksen kuljettalle. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.